wtorek, 9 października 2012

Wygrałam! :)

Dzisiaj przyszła do mnie wielgachna paczuszka :) Zastanawiałam się, co też tak dużego może w niej być :) Okazało się, że to świetna, bambusowa deska do krojenia świeżo upieczonego chlebka oraz specjalny nóż do chleba, który chyba waży z 2 tony :D Już zapowiedziałam rodzinie, że trzeba wypróbować te cudeńka :) Pochwalę się, że jutro jadę po raz drugi do Warszawy (pierwszy raz byłam za bardzo dobre wyniki w nauce i powiem szczerze, Warszawa niezbyt mi się podobała), do Centrum Kopernika. Wracam pewnie dopiero w nocy, o ile pociąg się nie spóźni :). No, to tak na marginesie się chwalę, bo nie wiadomo czy to mój nie ostatni wyjazd hihi :) jutro też będą wyniki, czy nie mam chorej tarczycy albo cukrzycy... (mam większość objawów). No, ale trzeba cieszyć się życiem i ja się cieszę, bo wreszcie będę miała pretekst do częstszego robienia chlebków :) Nagrodę dostałam za wysłanie zdjęcia Smakowitego Chleba :) Dziękuję! I już za niedługo zdam opinię :) Mój zakwas ma już ponad 2 miesiące :} JAAAY! (na zdjęciu mój chlebek na zakwasie wg przepisu ze strony smakowitychleb.pl)

1 komentarze: