poniedziałek, 8 października 2012

Mega szybkie ciasteczka przekładane :)

A taka mnie ochota naszła, a że akurat w domu były i herbatniki, i Nutella (schowała się- swoja drogą teraz wiem, jak to możliwe, ktoś włożył ją do lodówki, więc takim sposobem przetrwała :) trudno, musiałam sobie troszkę poczekać, aż się rozmrozi, ale w międzyczasie zażerałam się pustymi herbatnikami). Są to jedne z najprostszych ciasteczek, do których możemy włożyć, co nam się żywnie podoba. Polecam też budyń zmiksowany z masłem :) albo masło+kakao :) też dobre do przełożenia, natomiast ogólnie do ciastek potrzebujemy tylko sekundki, paczki herbatników maślanych, masła (jeśli ktoś lubi) i Nutelli oraz dżem wiśniowy lub truskawkowy ^^ Przygotowanie: Herbatniki smarujemy masłem, nakładamy Nutellę lub inną masę, albo też dżem lub marmoladę i na tak przygotowanego herbatnika nakładamy następnego, posmarowanego masełkiem i jeśli ktoś lubi- znowu Nutellą lub dżemikiem :) Smacznego!

2 komentarze:

  1. No rzeczywiście :P chyba tylko szybszym sposobem na zjedzenie ciasteczek przekładanych to jest wyjęcie z pudełka kupnych ciasteczek przekładanych ;)
    Banalny, aczkolwiek wbrew pozorom oryginalny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny , smaczny i szybki sposób na przekąskę ;p

    OdpowiedzUsuń