sobota, 6 października 2012

Makaron na słodko z płatkami Lion i słodkościami :)

Z racji tego, iż naszła mnie ochota na coś słodkiego, postanowiłam zrobić takiż oto obiadek :) a że uwielbiam(ostatnio na liście uwielbianych przeze mnie potraw jest też kapusta kiszona z kminkiem- jem ją codziennie, jak jej nie zjem to mi się płakać chcę) makaron(najbardziej lubię penne pełnoziarniste) z serem i cukrem , zrobiłam coś ala podobnego. Muszę przyznać, że baardzo mi smakowało i przypomniało o nalesnikach z podstawówki, gdzie jadałam obiady :0 były mocno słodkie, z tego co pamiętam. Ach, pamiętam doskonale :) Naleśniki z serem lub dżemem, ja zawsze brałam z dżemem i z serem, to był mój dylemat, chociaż bardziej lubiłam z serem- ale musiałam popijać kompotem, bo były mocno zapychające ;) całość posypana kakao. Wtedy było dla mnie za słodko, wolałam inny obiad, ale teraz- wracając do wspomnień, rozpłynełam się.... I stwierdziłam, że połączenie dżemu, sera i kakao to jedno z najlepszych polączeń! (dzisiaj jadłam też gruszki z bryndzą- mniam!) Jakby kto chciał skorzystać, oto jest przepis: Makaron pełen słodkich rozmaitości Składniki: -ok. 500 g makaronu penne/świderki -kostka sera białego/owczego -cukier do posypania -ok. 0,5 szklanki mleka skondensowanego -duużo jogurtu naturalnego do polania -kakao do posypania(najlepiej słodkie, np. Nesquik) -ok. 5 łyżek płatków Lion -ok. 5 łyżek dżemu wiśniowego/truskawkowego -2 łyzki otrąb pszennych -cukier wanilinowy Przygotowanie: Bardzo proste i większości znane :) Makaron ugotować wg przepisu na opakowaniu. Przestudzić i wymieszać ze wszystkimi składnikami, uwzględniając to, że mleko i jogurt naturalny najlepiej dodać na końcu :)

3 komentarze:

  1. makaron na słodko jest najpyszniejszy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pycha <3 Ale mi smaka narobiłaś :P

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili oraz zachęcam do udziału w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń