poniedziałek, 28 stycznia 2013

Naturalne metody na przeziębienie

Sezon na przeziębienia już dawno się rozpoczął ;) ... Ja tam chodzę często po polu i nie choruję często, chociaż marznę. Moja mama i brat chorzy... Siostra nigdy nie choruje ;] Teraz w domu głównie ja kucharzę, naprawdę to lubię, a moja rodzinka- nie ukrywajmy- niezbyt :)) Robię głównie wypieki, chleby, kolacje, czasem obiady, lecz rzadko. Właśnie czekam, aż kajzerki urosną, ale mi tu drożdżami pachnie :) próbowałam mleka z drożdżami-fuu! Dobra, ale teraz przejdźmy do tematu. Jakie znacie sposoby na leczenie przeziębienia? Bo moim sposobem jest picie mleczka z cytryną lub mleka z miodem/czosnkiem/masłem, do tego herbatka rozgrzewająca z goździkami i cytrynką oraz jabłuszka :)Chciałabym jeszcze dodać, że blog przeszedł dużą zmianę i wciąż jest udoskonalany. A Wy co polecacie na przeziębienie ?

0 komentarze:

Prześlij komentarz